Paper Cup Machine Technical Specifications:

Paper Cup Machine Technical Specifications:


Cup Size:                              40-330 ml

R/M Spec:                           150-350 gsm

Machine Speed:                  65 pcs/min

Power:                                 3.5 kW

Weight:                                1700 Kgs



High Speed Paper Cup Making Machine
Get Quote


1.       High-Speed Paper Cup Making Machine

Cup Size:                              40-330 ml

R/M Spec:                           140-250 gsm

Machine Speed:                  90 pcs/min

Power:                                 7 kW

Weight:                                2600 Kgs



High Speed Paper Cup Making Machine
Get Quote


1.       High-Speed Paper Cup Making Machine

Cup Size:                              40-330 ml

R/M Spec:                           140-250 gsm

Machine Speed:                  80 pcs/min

Power:                                  5 kW

Weight:                                2200 Kgs


Automatic Paper Cup Handle Making Machine
Get Quote


1.       Automatic Paper Cup Handle Making Machine

Cup Size:                              40-330 ml

R/M Spec:                           150-350 gsm

Machine Speed:                  60 pcs/min

Power:                                 7 kW

Weight:                                3200 Kgs


Automatic Ripple Cup Making Machine
Get Quote

1. Automatic Ripple Cup Making Machine

Cup Size:                              150-330 ml

R/M Spec:                           240-350 gsm

Machine Speed:                  40 pcs/min

Power:                                 9 kW

Weight:                                2000 Kgs


Automatic Paper Bowl Making Machine
Get Quote


1.       Automatic Paper Bowl Making Machine

Cup Size:                              400-1000 ml

R/M Spec:                           150-350 gsm

Machine Speed:                  40 pcs/min

Power:                                 6 kW

Weight:                               2500 Kgs


High Speed Paper Bowl Making Machine
Get Quote


1.       High-Speed Paper Bowl Making Machine

Cup Size:                              400-1000 ml

R/M Spec:                           150-350 gsm

Machine Speed:                  60 pcs/min

Power:                                 7.5 kW

Weight:                                2500 Kgs


High Speed Popcorn Tub Making Machine
Get Quote


1.       High-Speed Popcorn Tub Making Machine

Cup Size:                              500-3000 ml

R/M Spec:                           180-500 gsm

Machine Speed:                  35 pcs/min

Power:                                 13 kW

Weight:                               3300 kgs


Paper Box Making Machine
Get Quote


1.       Paper Box Making Machine

Box Size:                              8-60 ounce

R/M Spec:                           150-350 gsm

Machine Speed:                  50 pcs/min

Power:                                 5 kW

Weight:                               1000 Kgs


Four Color Flexo Printing Machine
Get Quote


1.       Four Color Flexo Printing Machine

Max Printing Width:        950 mm

Machine Speed:               60 mtr/min

Printing color:                    4 color

Unwinding Dia:                 1100 mm

Weight:                              4500 Kgs


High Speed Die Cutting Machine
Get Quote

1.       High Speed Die Cutting Machine

Cup Size:                              40-330 ml

R/M Spec:                           140-250 gsm

Machine Speed:                  90 pcs/min

Power:                                 7 kW

Weight:                                2600 Kgs


Semi-automatic Paper Plate Machine
Get Quote


1.       Semi-automatic Paper Plate Making Machine

Plate Size:                           4-14 inch

R/M Spec:                           100-220 gsm      

Machine Speed:                  60 pcs/min         

Power:                                 2 kW     

Weight:                                           600 Kgs

0 Comments